Jeżeli:
Lubisz ludzi, lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, posiadasz wysoką kulturę osobistą,
Jesteś zaradny i potrafisz działać pod presją, a przy tym wiesz jak wygląda licznik gazu, potrafisz samodzielnie wymienić żarówkę i nie uważasz, że do tego trzeba być inżynierem,
Masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne (również pisane), a także jesteś asertywny,
Twoi znajomi uważają Cię za osobę przyjazną, pomocną i świetnie zorganizowaną,
Twoja sumienność nie pozwala Ci odpuścić, dopóki rzeczy nie będą zrobione tak, jak obiecałeś/aś,
Cenisz współpracę zamiast rywalizacji i “gwiazdorzenia”,
Jesteś samodzielny i potrafisz utrzymywać efektywność bez nadzoru,
Posiadasz prawo jazdy kat. B,
Posiadasz status studenta (atut),
… to bardzo możliwe, że jesteś osobą której szukamy! 🙂
Parę słów o nas
MOZO powstało po to, by wynajmowane nieruchomości mogły generować stabilny i bezproblemowy zysk dla właściciela, przy jednoczesnym odciążeniu go ze wszelkich obowiązków z tym związanych.
Dlaczego to jest ważne?
Bardzo mocno wierzymy w to, że jednym z najlepszych sposobów na inwestowanie oszczędności jest zakup nieruchomości na wynajem. Obsługa najmu wiąże się jednak z potrzebą poświęcania dużej ilości czasu oraz nierzadko – wielu nerwów.
W Mozo wszystkie problemy bierzemy na siebie, aby nasi klienci mogli spać spokojnie oraz aby mogli skupiać się na tym co jest dla nich naprawdę ważne.
Mamy nadzieję, że dołączając do naszego zespołu podzielisz naszą pasję i zechcesz tworzyć razem z nami zgrany zespół.
Czym się kierujemy na co dzień?
odpowiedzialnością za firmę i za to co robimy – kiedy coś nam nie pasuje, po prostu to zmieniamy
mierzeniem wysoko – nigdy nie spoczywamy na laurach i staramy się być najlepsi w swojej dziedzinie
wzajemnym wsparciem – nie lubimy rywalizacji, za to bardzo lubimy siebie nawzajem i traktujemy się po partnersku
otwartością i szczerością – staramy się mówić o wszystkim i nie boimy się krytyki
Co będzie należało do Twoich codziennych zadań?
obsługa najmu – bieżąca pomoc najemcom w ułatwieniu im życia w mieszkaniu
nadzór nad stanem technicznym wynajmowanych lokali, w tym przekazywanie zgłoszeń technicznych do odpowiednich fachowców, koordynacja zleceń oraz drobne zakupy,
kontakt telefoniczny i mailowy z właścicielami mieszkań – informowanie o statusie wynajmu i bieżących sprawach dotyczących lokalu,
przygotowywanie umów najmu i protokołów,
czynności windykacyjne – kontrola wpłat należności, przygotowywanie wezwań do zapłaty
współpraca z działem rozliczeń, odpowiedzialnym ze wszelkie sprawy księgowo-finansowe
Co zyskasz dołączając do MOZO?
Jesteśmy pasjonatami w naszej dziedzinie. W naszej firmie próżno szukać osób, które pracują u nas krócej niż pół roku (i to tylko dlatego, że cały czas rekrutujemy!) Co to oznacza? Lubimy siebie i swoją pracę. Dobrze czujemy się w firmie i widzimy, że mamy na nią realny wpływ. U nas każdy jest ważny – każdy z nas jest osobą decydującą.
Chętnie dzielimy się swoją wiedzą – nie będziesz w sytuacji, gdzie przyjdziesz nowy do firmy i nikt nie będzie chciał Ci pomóc. Tutaj możesz liczyć na wsparcie całego zespołu, który posłuży Ci wiedzą i dobrą radą.
A poza tym oferujemy Ci:
realny wpływ na sytuację w firmie,
możliwość rozwoju zawodowego,
wsparcie merytoryczne od całego zespołu,
umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
wysokiej jakości sprzęt do pracy – laptop i telefon.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).